Oldal nyomtatása
Vásárlás után
Érdeklődjék a fizetési módokról, a mobil vevőszolgálatról, a pótalkatrész vásárlási lehetőségekről, a reklamációról, vagy az áru visszaadására vonatkozó jogáról!
Fizetési módok
A nálunk megvásárolt árut hitelkártyával, vagy számla alapján átutalással is kifizetheti. Az áruhoz vásárlókártya segítségével is hozzájuthat. További információkat a forródrótunkon keresztül, vagy e-mail üzenetben kaphat, ezeket a kapcsolat oldalon találja meg.
Mobil vevőszolgálat
A javításokat a mobil vevőszolgálatunk, megbízható módon végzi el. Így egy sor problémát meg lehet oldani a felhasználás helyén, akár a garanciaidő letelte után is. Vegye fel velünk a kapcsolatot, szívesen tájékoztatjuk erről a lehetőségről. A telefonszámot és az e-mail címet itt találja meg.
Pótalkatrészek
Sok kopó és fogyó alkatrészt tárolunk a raktárunkban, ami pedig itt nem található meg, rövid időn belül beszerezzük, és a napi kiszállításaink keretében a lehető leggyorsabban eljuttatjuk Önhöz. Itt veheti fel velünk a kapcsolatot.
Áru-visszaadási jog
A KWESTO cégnél kockázat nélkül vásárolhat - a megvásárolt árut 30 napon belül visszavesszük Öntől. Amennyiben a leszállított árut nem kívánja megtartani, akkor erről a kiszállítástól számított 30 napon belül telefonon értesítsen bennünket. Intézkedünk az áru visszaszállításáról, a számla jóváírásáról.
Biztosak vagyunk abban, hogy egyetért a következő feltételeinkkel: az árut csak akkor tudjuk visszavásárolni, ha a terméken használat nyoma nem látható, ha az eredeti csomagolásban található, illetve a visszaadásra vonatkozó igényét a fenti határidőn belül bejelentette.
A visszaszállítás költsége az eladót terheli. Áru eltűnésének költségei azonban a vevőt terhelik.
Ez az áru-visszaadási jog nem vonatkozik a katalógusunk keretein kívül megvásárolt termékekre, az egyedi igény alapján legyártott árukra, valamint a speciális árú termékekre (pl. mennyiségi árkedvezmény esetén).
Reklamáció
A törvényi előírások szerint, ellenőrizze le az áru sértetlenségét a küldemény átvételekor. A látható hibákat írásban kell bejelenteni, legkésőbb az áru átvételét követő 3 munkanapon belül, a rejtett hibákat pedig az észlelésük után késedelem nélkül, de legkésőbb az átvételt követő 36 hónapon belül.
Amennyiben az áru sérülésére a szállítás közben került sor, akkor a küldeményhez mellékelt utasításaink alapján járjon el (ennek hiánya esetén ezt kérje tőlünk). A reklamációhoz kapcsolódó további kérdéseivel forduljon a ügyfélszolgálatunkhoz.

MOBILRA OPTIMALIZÁLT NÉZETET SZERETNE?

A Kwesto webáruháza mostantól új mobil változatban is elérhető, amelynek továbbfejlesztésén folyamatosan dolgozunk.
Mobil nézet tesztelése
Termék-összehasonlítás